Hraj a vyhraj

Autor: 
Jazyk: 
Čeština
Stav: 
Výborný (použitá)
Vazba: 
vázaná s laminovaným potahem
Vydavatel: 
Kategorie: 
48,00 Kč
restorio

Právě naskladněno!

Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti – a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za příklad si berou jednu z nejúspěšnějších firem konce min ...Celý popis

Osobní odběr i doručení domů Doprava při nákupu nad 499 kč ZDARMA
Zaplaťe online nebo na dobírku Možnosti doručení a platby
Garance stavu. Možnost vrácení do 14 dnů Možnost vrácení do 14 dnů
Přidejte se ke spokojeným zákazníkům Tisíce ověřených recenzí
Výprodej

Podrobné informace

Více informací
ISBN9788073904340
Autor L. Martin Roger
Vazbavázaná s laminovaným potahem
Vydavatel Edice Knihy Omega
Počet stran392
Rok vydání20.8.2018
JazykČeština
StavVýborný (použitá)

Popis knihy

Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti – a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za příklad si berou jednu z nejúspěšnějších firem konce minulého století. A. G. Lafley, bývalý generální ředitel společnosti Procter & Gamble, v úzké spolupráci s strategickým poradcem Rogerem Martinem, zdvojnásobili obrat a zisk zvedli na čtyřnásobek – a za pouhých deset let tak zvýšili tržní hodnotu firmy o více než 100 miliard dolarů.

Roger Martin, děkan Rotman School of Management, a A. G. Lafley vám v této knize ukaží, jak lídři v organizacích všech velikostí a typů rozdávají každodenní úkoly s většími strategickými cíli, které musí být postaveny na jasných, podstatných základech, které určují podnikatelský úspěch – prostě jak hrát a vyhrát.
Lafley a Martin vytvořili sadu pěti zásadních strategických rozhodnutí, které vám zajistí náskok před konkurencí.
A sice:Jaké jsou vaše vítězné cíle?
Kde budete hrát?
Jak způsobem chcete vyhrát?
Jaké schopnosti a prostředky k vítězství potřebujete?
Jaké systémy řízení a postupy vám k tomu dopomohou?

Příběhy o tom, jak P & G dosáhla pomocí těchto metod vytvoření kultovních značek jako Olay, Bounty, Gillette, Swiffer a Febreze jasně ilustrují, jak rozhodování a dělání správných rozhodnutí tvoří zásadní rozdíl mezi HROU a VÍTĚZSTVÍM.
usp

Knihy z druhé ruky online Pravidelně aktualizujeme nabídku 250 000+ použitých knih. Vyhledávejte jednoduše pomocí jména autora, názvu knihy nebo ISBN.

usp

Doprava zdarma Při objednávce nad 499,- Kč máte doručení na pobočky a Z-BOX automaty Zásilkovny ZDARMA . Nebo využijte výhodné poštovné už od 69 Kč a bezplatnou dopravu! 

usp

Přečtené knihy od vás vykoupíme

Snadno, rychle, online. Nečekáte až se knihy prodají. Peníze máte do 10 dnů na účtu. Stačí zadat ISBN knihy (nebo deskovky či videohry) a její prodejní cenu zjistíte hned.

usp

Ověřeno zákazníky Získali jsme certifikát Ověřeno zákazníky na Heureka.cz, kde zákazníci často chválí rychlost dodání, výhodné ceny a široký sortiment. Prolétněte všechny recenze.

Sell Books Online

Uvolněte si místo na poličce. Nepotřebné knihy od vás vykoupíme.

Potřebujete prodat nepotřebné knihy? Využijte snadný a rychlý online výkup knih s dopravou zdarma.